Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, September 24, 2010

Ciwak !

Hahaha. Hari ini memang gempak la. Secara tiba-tiba ada mesyuarat PPDa (pendidikan pencegahan dadah) dengan mengatakan bahawasanya masa rehat form 4&5 diadakan pemantauaan secara rawak sahaja. Tuan Raja (salah seorang pelawat yang akan datang bersama Nazir) ingin melihat dan memantau bagai mana cara penyampaian kami (wakil pelajar) menerangkan tentang dadah pada setiap stesyen. Waaa~ takutnya! Aku bahagian utama la pula kan. Tau pula aku nak bercakap tentang dadah ni. Haha. Bepeluh aku mencuba untuk memberi keterangan yang sangat la tidak memuaskan. Pertama kali kut buat kerja macam ni. :) Aku tak puas langsung dengan penyampaian aku tadi. Hurrmm, dengan aku tak puas hatinya, aku sanggup stay untuk men-study-kan diri dengan keterangan-keterangan mengenai dadah itu. Wahh~ pening sangat. Takut pun ada tau. Esok ada pemantauan lagi. Tapi, ni cikgu je yang ronda. Tuan Besar tak ada dah esok. Hehe bagus bagus. So, wish me luck this Monday!! ;)

-Fatin Nabihah Zaimi, Hulu Langat SELANGOR

No comments:

Post a Comment