Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, September 18, 2010

Thanks kerana sudi hadir !


Semalam, 18/9/2010 (sabtu) aku ada buat makan-makan sikit dekat rumah (taman perkasa). Aku jemput satu kampung (tipu je). Yang dapat datang tak berapa ramai (dah agak dah). Yang paling best, orang yang aku tak jangka dapat datang la pula yang dapat datang. Orang yang aku jangka dapat datang, tak dapat datang pula. Ramai juga yang tak dapat datang (sedih la wei!). Ada juga last minit aku ajak, dapat datang. Dari jauh pula tu. Hehe, thanks guys! Tak kira la datang ke tak datang ke. Asalkan aku Happy and makanan semua hadis (Alhamdulillah).

Yang dapat hadir, agak-agak dalam 20+ la. Itu pun dah kira ramai la tu. Tak sanggup aku nak melayan ramai-ramai nanti. Dah la datang sekali harung (dua trip la). Sekali ramai hah!!maaf la ye kalau tak terlayan). Makanan yang dapat disediakan yang sampai habis tu ialah, mee kari dan lodeh je! Ramai yang makan mee kari (haha, tak tau makan lodeh ek?). Ada yang bertambah-tambah (eiii tak malu). Ada juga yang tak nak makan (tak baik tolak rezeki. tarik balik). Kuih-muih pun ada juga! Tapi, banyak yang dah habis (lupa nak isi). Eyh, nak tau sapa yang dapat datang? Jap jap... Ponek eden (

 aminuddin, dollah, ejad, azizi, zul

 arif, nabilah, farahin

fareez, arif, afif, dannnn arif juga rasanya! hee~

Hah, itu baru trip yang pertama. lepas dia orang ni balik, senyap sunyi rumah aku. Tak ada sesapa pun yang datang. Aku dah cuak. Dah tak ada orang lain lagi ke yang nak datang? Time tu jugak aku call member aku yang lain suruh datang cepat. Ada juga aku baru nak jemput. Hehe. Aku call call call punya call ada suadah tetamu baru. Hehe. Orang jauh datang!! Jap jap...

  
apis, zairul, zairil, farzana. mimie

 
apis, zairul

 
zairil, farzana, mimie

 
hani, alyaa datang dengan ekei (gambar tak dapat tangkap)

 along, aqil, ejoy

akmal datang dengan adib (gambar adib tak tangkap)

Mereka ini sahajalah yang dapat hadir pada hari jemputan 'Hari Raya' aku. Apa-apa hal, terima kasih sangat kerana sudi datang rumah aku!

Hah, bukan sampai disini sahaja cerita aku! Haha. Lepas dah habis makan-makan semua lepak dekat bawah. Katanya member aku (amiey dan arep) nak datang jumpa aku je la. Dia orang segan nak masuk rumah. Maklum la orang kaya tak nak masuk rumah kecil aku. Panas pula tu. Hehe. Beberapa minit kemudian member aku tu pun sampai. Kita orang just lepak lepak kat bawah saja. Lagipun dapat jumpa diaorang tu kejap je. Sebab dia orang nak pergi beli hadiah untuk sedara dia orang. So, lepak jap la. Dapat juga la snap dua tiga gambar time kita orang lepak tu. Jap ye...

 
menunggu amiey dan arep

  
bergosip sambil menunggu amiey dan arep
dan
ketibaan YB amiey dan YB arep 

 
ejoy, arep, amiey

 
dia orang ni best! membuatkan aku happy =)

Beberapa minit kemudian, hadirlah adik beradik yang comel! Asmalina dan kak ngahnya! Terus jemput naik kerumah. Cop, Amiey, Arep, Ejoy dah balik. Tapi, Farzana, Mimie dan Hani belum balik lagi! Hahah. Lama juga meraka dirumah saya. Sampai je dalam rumah, aku lepak lagi dengan dia orang. Bagi As dengan kakak dia makan dulu. Hehe. Dalam menunggu dan melepak sambil makan kuih semperit yang sedap tu pun kami sempat lagi bergambar. Jap..

 
mimie biasalah! =D
 
hani pula

 
hah, ni alyaa

 
mimie dan farzana

As? Jap dia dah habis makan. Gambar dia pun ada. Jap jap...

 
muka as penat makan

Sekejap je As datang rumah. Lepas dia balik, Hani, Alyaa pun balik. Tinggal Mimie dan Farzana. Tapi, dia orang pun tak lama lagi dah nak balik juga. Borak borak borak, ayah Mimie dah tunggu Mimie dekat bawah. Ermmm, semua orang dah balik!! Penat je tinggal! Cop, sedara aku semua dah datang time tuu. Tapi, aku tak peduli apa dah. Aku terus saja terjun katin dan terus lebur. Dah la time Maghrib. Aku tidur sekejap je la. Sempat lagi sembahyang Maghrib. So, itu la yang dah jadi pada aku! Haha. Btw, thanks tau datang!! Love you all so much!! Muuuahhh mmuuuaaahhh..! ;)

-Fatin Nabihah Zaimi, Hulu Langat SELANGOR

No comments:

Post a Comment